AnoniemIl y a 1 semaine(s)
Horaire emporter:
Repas:
emma mertens19-05-2026
Horaire emporter:
Repas:
Ik ben heel kritisch op eten
maar de kapsalons waren heerlijk!!
De falafel was echt echt lekker , goed gevuld!!!
Dessert was top. Op tijd klaar, echt dikke 10/10
Ferris02-05-2026
Livraison:
Repas:
Sauzen waren er niet bij en de rijst zat niet bij de gerechten
Stefaan Mondelaers19-04-2026
Livraison:
Repas:
Normaal moest het eten om 18.15u geleverd worden. Na twee keer gebeld te hebben waar het bleef was de afleveraar bij mij om 19.05u !!! Tot overmaat van ramp was de tiramisu die ik bij bestelde om aan het minimum bedrag te komen voor levering een schande.
Juri Deroye17-04-2026
Livraison:
Repas:
Ik was natuurlijk heel benieuwd naar
een kebabzaak met 4,9/5
Ik moet eerlijk zeggen,nog nooit heb ik zo’n lekkere kebab geeten.
Krokant broodje,topvlees,verse groenten.
Vanaf nu enkel nog Ceyhan’s kebab
Aanrader voor iedereen!!!
Anoniem07-03-2026
Horaire emporter:
Repas:
An Mertens24-02-2026
Horaire emporter:
Repas:
Kris Mertens20-02-2026
Horaire emporter:
Repas:
Christophe Samyn10-01-2026
Horaire emporter:
Repas:
Lekkere broodjes, voldoende saus, vlees en groenten. Lekker gegeten.
andre cressato09-01-2026
Livraison:
Repas:
Het was lekker en met veel groenten